Hi there,
Good day to you all, from a gloudy and misty Twente.
I'm a big fan of Breitling and Hublot watches, so I registered myself as a REPGEEK member via the RWG forum.
Printable View
Hi there,
Good day to you all, from a gloudy and misty Twente.
I'm a big fan of Breitling and Hublot watches, so I registered myself as a REPGEEK member via the RWG forum.
Hi,
I was just in Almelo!
...and see you here: http://www.derikketik.nl 19th.10/10:30 at teh front door!
Dutchy
heb je al een horloge gekocht?
Ik koop binnenkort de Breitling Avenger Skyland "Code Yellow" en een Avenger Skyland met een black dail en bruin leren band. ik weet allen nog niet van welke Dealer, man man man zoveel keuze.
Misschien een tip van één van jullie, of met wie heb je betrouwbare zaken gedaan. Ik zat aan Toro te denken, maar die accepteerd geen Creditcard betalingen :-(
Hi and welcome!
Andrew (Trustytime) accepteerd Paypal.
Hey, welcome on RG! Beware, it's addictive.... ;)
Ik koop steeds van Ryan (intime) en Angus (Puretime), zij nemen beiden PayPal en zijn goed te vertrouwen. Ryan is super qua QC, wanneer hij zelf ziet dat er een foutje aan zit wisselt hij ze in, had ik laatst voor... Ik zag het niet, hij wel en bood me een nieuwe aan.
Qua verzending opteer je best voor triangle shipping.
Ook goeie dealers zijn Sead, Tony (Asian7750) en Toro. De keuze dien je zelf wat te maken ;). Precious Time woont in de UK en is tevens veilig. Leer wel geduld te hebben bij de verzending, die kan de ene keer langer duren dan de andere keer.
Enjoy! :)
Inderdaad wat hier boven wordt gezegd; leer geduldig te zijn. Daarnaast zou ik zeggen, verwacht niet het ultieme horloge voor de aangeboden prijzen. Het blijven replica's die voor een fractie van de prijs worden aangeboden..
Los van dit.. Welkom en veel plezier!
Welkom :) this addiction will cost you BIG time.... lol
From my Mobile.....
Hi... bedankt voor de info
Dat het verslavend is hoef je mij niet te vertellen, ik heb hier een verzameling 16 merk Horloges voor mijn "dagelijks" gebruik (prijsklasse: 850/1200 euro), ik heb deze zo in de loop der jaren bij elkaar geprokkeld, dus elke dag een ander horloge woehaaaa :-)
Ik was vorige week nog bij de Breitling dealer in Enschede, en kreeg toen de nieuwste Catalogus en Prijslijst mee, en als toetje het Magazine Breitling-Insider.
Het werd me weer helemaal week om m'n hart, dus volgende week maar eens kijken bij wie ik een paar Breitlingen aanschaf. misschien bij Andrew van Trusty Time, daar had ik gisteren nog kontakt mee i.v.m. de verzendingprocedure.
Ik hou jullie op de hoogte, "Watch" out :-)
Welcome to the church!
Welcome and don't pay attention to Mike and Dutchie they are the 'dorpsgekken' from here :D
Lets see who is a 'dorpsgekken' at the http://www.derikketik.nl/ 10:30 on the 06th.10 at the front door!
Welcome/ Welkom!
These two tend to drink a nice cup a thea each sunday afternoon....
Well its more like this... ur well come to join in girl!
http://img.tapatalk.com/d/13/09/21/uvyqupeh.jpg
We will remember 06-10-13 as the day where the full story came together...
Thea my friend... thea!
Now... all back to 'the voice....'
Thanks Toro
BTW:
We had already contact, past September the 9th I was asking you some info about the Breitling Code Yellow you are selling.
I will come back to you about this one later. We need to talk about the leather strap attached to it.
Welcome, Netherlands.