German newbie search Replica und Deutsch sprechende hilfe
Hello
Please excuse my bad English but i’m from Germany and learn only since three moths for Work English….
Follower, I am in search for a Breitling Super Avenger Replica no cheap 50$ Replica, should already be the best quality i can get!
Have countless of sides search until i found the Forum here had to torment me here with a dictionary in the hand properly because my English really yet does not so well, it leads the way quite slowly however could bring already some very informative things thanks to you in experience.
Long talks short reflect i ask if you can recommend me a side where I can buy safe a Breitling Super Avenger Replica of the best quality of course also to Germany dispatch, I have found two sides for me would be possible because here in the Forum positively it is reported tt88time.com & puretimewatch.com what do you mean?
Know one whether it such a forum also into German exist?
over again in German
Hallo,
Entschuldigt mein schlechtes Englisch aber ich bin von Deutschland und lerne erst seit drei Monaten aus beruflichen Gründen Englisch….
Folgendes, ich bin auf der Suche nach einer Breitling Super Avenger Replica und zwar keine billige 50$ Replica, sollte schon die beste Qualität sein die man kriegen kann!
Hab unzählige von Seiten gegoogelt bis ich hier auf das Forum gestoßen bin ich musste mich hier mit nem Wörterbuch in der Hand regelrecht durch quälen da mein Englisch echt noch nicht so gut ist, es geht ziemlich langsam voran habe allerdings auch schon einige sehr informative Dinge dank euch in Erfahrung bringen können.
Lange rede kurzer sinn könnt ihr mir eine Seite empfehlen wo ich eine Breitling Super Avenger bester Qualität sicher kaufen kann sollten natürlich auch nach Deutschland versenden, ich selber habe jetzt zwei Seiten gefunden die für mich in Frage kämen da von denen auch hier im Forum durchweg positiv berichtet wird tt88time.com & puretimewatch.com
Weiß einer ob es so ein cooles Forum auch in Deutsch gibt?