User Tag List

Results 1 to 25 of 25

Thread: Hello from the Netherlands

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Le bon vivant | AP Nut

Awards Showcase

edgematic's Avatar
    GeekBux
    638,520.63
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Hey, welcome on RG! Beware, it's addictive....

Ik koop steeds van Ryan (intime) en Angus (Puretime), zij nemen beiden PayPal en zijn goed te vertrouwen. Ryan is super qua QC, wanneer hij zelf ziet dat er een foutje aan zit wisselt hij ze in, had ik laatst voor... Ik zag het niet, hij wel en bood me een nieuwe aan.

Qua verzending opteer je best voor triangle shipping.

Ook goeie dealers zijn Sead, Tony (Asian7750) en Toro. De keuze dien je zelf wat te maken . Precious Time woont in de UK en is tevens veilig. Leer wel geduld te hebben bij de verzending, die kan de ene keer langer duren dan de andere keer.

Enjoy!

Elite Spartan
    Cambridgerwg's Avatar
    GeekBux
    89,931.53
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Country
    pirate

Inderdaad wat hier boven wordt gezegd; leer geduldig te zijn. Daarnaast zou ik zeggen, verwacht niet het ultieme horloge voor de aangeboden prijzen. Het blijven replica's die voor een fractie van de prijs worden aangeboden..

Los van dit.. Welkom en veel plezier!

New Member

GeekBux
    5,746.68
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Country
    netherlands
    Region
    european union

Hi... bedankt voor de info

Dat het verslavend is hoef je mij niet te vertellen, ik heb hier een verzameling 16 merk Horloges voor mijn "dagelijks" gebruik (prijsklasse: 850/1200 euro), ik heb deze zo in de loop der jaren bij elkaar geprokkeld, dus elke dag een ander horloge woehaaaa :-)

Ik was vorige week nog bij de Breitling dealer in Enschede, en kreeg toen de nieuwste Catalogus en Prijslijst mee, en als toetje het Magazine Breitling-Insider.
    Het werd me weer helemaal week om m'n hart, dus volgende week maar eens kijken bij wie ik een paar Breitlingen aanschaf. misschien bij Andrew van Trusty Time, daar had ik gisteren nog kontakt mee i.v.m. de verzendingprocedure.

Ik hou jullie op de hoogte, "Watch" out :-)

Bookmarks